Monday 3 December 2012

Gaya Belajar

Para ibubapa sekelian jangan terkejut tentang kaedah atau teknik pembelajaran sesuatu perkara. Belajar sifir juga tidak terlepas dengan berbagai kaedah, teknik dan gaya belajar. Semuanya bagus cuma terpulang kepada kita untuk mengaplikasikannya.

Antara teknik dan kaedah menguasai sifir yang dapat kita pelajari ialah melalui gaya berirama, teknik kreatif seperti sifir master, mnemonik dan sebagainya.Semuanya ini amat bagus untuk pelajar terokai kerana ia adalah salah satu cabang ilmu yang boleh kita aplikasikan seandainya kita serasi dan faham akan kaedahnya. Salah satu contoh untuk belajar matematik gaya Jack Black sebagai satu rekreasi minda kita. Jom layan


  


Maklumat untuk ibubapa :


Ini adalah hasil keputusan salah seorang pelajar yang mengikuti Bengkel Sifir Master. Sebanyak 15 soalan perlu diselesaikan didalam tempoh 5 minit dan pelajar ini merupakan orang yang terakhir menyerah kertas jawapannya. Hanya satu sahaja yang salah dan yang kami rasa kagum ialah beliau baru berusia 6 tahun. Maklumat lanjut tentang Bengkel Sifir Master dan Buku Sifir Master sila lawati laman web ini. Sifir Master Hostyria.

No comments:

Post a Comment